DHL & EXPO: excellence simply delivered



Voor en na

Witte muren, grijze trappen, ramen en deuren. Dat is zowat de omschrijving van de gebouwen van DHL. Aantrekkelijk ? Niet echt. Typisch DHL ? Ook niet. Zeker als je weet dat hun kernkleuren opvallend geel en rood zijn.


Flexibele en gepersonaliseerde communicatie

Ze zochten een tof, opvallend en tegelijk subtiel accent. Als het even kon ook gepersonaliseerd en flexibel. Als het kan. Alstublieft? 
Dat moet je ons geen twee keer vragen. Ik stel u graag voor: ons expo gamma ! Een flexibel bouwpakket waarbij je 3 types boxen stapelt naar wens en zo een gepersonaliseerde wand ontwerpt. Het leukste ? De boxen zijn herbruikbaar. Nieuwe locatie, tijdelijke vergaderruimte, ... ? Neem de boxen mee en bouw ze opnieuw op naar wens en ruimte. Zo makkelijk.


Kleurrijke wand

We gingen hiermee aan de slag en creëerden een kleurrijke wand. Die toont duidelijk de verschillende aspecten/afdelingen van DHL. Op de testlocatie is Unilever de grootste klant. Het logo van Unilever is dan ook prominent aanwezig. 


Personaliseerbaar, tzal wel zijn!

Hiernaast was het voor hen ook belangrijk flexibel te kunnen inspelen op het bezoek dat ze krijgen.
Gebruiken ze deze boxen op een andere locatie? Komt er een andere klant? Geen probleem . De boxen zijn herbruikbaar (zie ook hier) én het binnenplaatje is vlot vervangbaar. Zo is hun boodschap steeds gepersonaliseerd. én maken ze een goede indruk. Win-win.


Extraatje

Ohja, als extraatje verzorgden we voor hen ook ontvangstbalies. Makkelijk te personaliseren en te (de)monteren. Kwestie van eenvoudig goed op te vallen!


Geïnteresseerd?

Meer weten? Ga nu naar onze website en contacteer ons hier.
Tot hoors!
Groeten het moonfoxteam