Een display die opbrengt - TIP #3

KWANTA COSTA? DISPLAY VS INHOUD

Opbrengst vs kost

De titel zegt het zo mooi “een display die opbrengt”. Dat is het doel, niet waar? Een opbrengst dus, in plaats van een kost, hebt het zo al eens bekeken? Want wat als u geen display zet? Dan loopt u extra verkoop mis? Of dan gaat uw concurrent, die wel handig gebruik maakt van communicatie, met uw impuls verkopen lopen? Van dat idee worden wij alvast niet gelukkig! 

Investeren in een display

Investeer dus in een goed ontwikkelde display en stimuleer uw verkoop. Maar welk budget reserveert u best hiervoor? Heel simpel. Bepaal op voorhand de waarde en de verkoopsmarge van uw displayinhoud. Dit bepaalt namelijk mee welk budget voor deze display beschikbaar is. Afhankelijk van uw product en branche bepalen we dan samen een werkbaar budget.

Passend voorstel

Doen we dit aan het begin van de ontwikkeling? Mooi zo, dan creëren wij snel een passend voorstel voor u. Zo maken we van iedere display een echte meerwaarde voor uw omzet. En dat is toch dé bedoeling van uw bedrijf, niet?

Geïnteresseerd?

Ook op zoek naar een goede partner voor uw display- en communicatieproject? Meer weten? 
Ontdek moonfox en onze mogelijkheden nu op onze website en contacteer ons voor een afspraak.

Groeten
Het moonfoxteam