Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten je product kopen en onthouden? Je geeft hen dé ultieme klantbeleving! Op vraag van onze klant ontwikkelden we een leuke display die dankzij de interactiviteit hun producten nog meer in de kijker plaatsen.
Goodmark kiest voor karton
Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten je product kopen en onthouden? Je geeft hen dé ultieme klantbeleving! Op vraag van onze klant ontwikkelden we een leuke pegboarddisplay in karton die dankzij de interactiviteit hun producten nog meer in de kijker plaatsen. Tijdens het ontwikkelingsproces waren er steeds drie belangrijke begrippen die we in het achterhoofd hielden: stevigheid, flexibiliteit en show. We ontwikkelden verschillende displayvoorstellen die de opdrachtgever kon invullen met uiteenlopende types inhoud. De kartonnen displays werkten we uit op basis van de verschillende vulschema’s van de klant. Het was prioritair dat de basis sterk was, aangezien de displays gevuld getransporteerd moeten worden.
Klantenservice staat centraal
In dit project stond de klant - zoals steeds - centraal. Het is belangrijk dat de klant goesting krijgt om de uitgestalde producten aan te kopen. De displays zijn er met of zonder communicatiepanelen. Bij displays met communicatiepanelen zetten we de fun factor nog extra in de verf en creëerden we interactie met de klant. In het paneel voorzagen we een gat om je hoofd door te steken, waardoor kind en volwassene zich al helemaal kan inleven in zijn rol. De winkels gebruiken de displays per 1, per 2 of zelfs per 4 voor een maximale visibiliteit en impact. Het ontwerp combineert fun met betere verkoopcijfers.
Missie geslaagd!
Contacteer ons nu en start je projectaanvraag vandaag.
Comments